Majlis Solat Hajat dan Tahlil


Alhamdulilah.. Selesai sudah majlis solat hajat & tahlil yang dilaksanakan bersempena dengan minggu peperiksaan yang bakal berkunjung tiba. Ribuan terima kasih buat saudara Hakimi Mazlan berserta saudari Siti Maryam Nordin diatas usaha yang dilakukan bagi menjayakan program ini.



Terima kasih yang tidak terhingga juga ditujukan kepada semua anggota suksis UMP beserta para pegawai tauliah yang sudi menghadirkan diri bagi menjayakan majlis solat hajat dan tahlil ini terutama para anggota dari kampus Pekan. Dari jauh mereka datang tau :)

Majlis solat hajat dan tahlil ini bermula dengan solat maghrib secara berjemaah, diikuti dengan solat hajat serta bacaan tahlil. Sedikit pengisian berguna tutut di sampaikan oleh Ustaz Hassanal Haris diberikan sebagai santapan para anggota suksis serta para pegawai tauliah sekalian. Pengisian yang berguna sedikit sebanyak boleh mendorong para anggota sekalian yang masih memengang status pelajar untuk menjadi seorang modal insan yang lebih berguna. Majlis dieteruskan lagi dengan solat isyak secara berjemaah.

Hakimi bersama Ustaz Hassanal Haris
Setelah selesai solat isyak, kami bergerak ke Pejabat Kor Suksis UMP untuk menjamu sedikit jamuan ringan.





nampak tak ada NUR kat blakang tu, mohh coop sepat buat calon menantu :P




kat mana camera pergi ada die nie -.- haha~
Semoga acara sedemikian dapat diteruskan untuk semester semester yang akan datang~

Seperti mana nilai teras UMP yang pertama ada menyatakan, STRONG BONDS WITH CREATOR! No matter what religion u are :D The study week begins! Mohon dipermudahkan segala urusan.
Stay Cool
Stay Healthy
and
Stay Strong!
Selamat menduduki final exam kepada semua Insp KS serta para anggota sekalian. Wish U all the best! Because success is the matter of hard work, so just keep calm and study smart!

'' Inspiration is one thing and you can't control it but hard work is that keeps the ship moving. Good Luck mean, work hard. Keep up the good work.''

Good luck for final to all my dearest Suksis-mate !
 See ya again next semester!


No comments: