Sukan Intrasuksis 2011

Sukan bukan sahaja dapat menyihatkan badan, bahkan juga dapat mengeratkan hubungan silaturrahim antara ahli kumpulan , jadi di kesempatan ini , Sukan Intrasuksis 2011 telah diadakan sebagai program penutup untuk semester kali ini . Aktiviti yang dijalankan bermula pukul 9 pagi sehingga 6 petang ini dimeriahkan oleh ahli peserta setiap tahap . Biarpun hujan turun mencurah ke bumi UMP tanpa henti , semangat kental ahli Kor SUKSIS nampaknya tidak akan sekali-kali luntur.

Antara sukan yang dipertandingkan adalah Bola Tampar, Bola Jaring, dan Futsal. seramai hampir 160 ahli Kor SUKSIS dibahagikan kepada 5 kumpulan iaitu , Marin , UTK (Unit Tindakan Khas) , Narkotik , SB (Special Branch), dan Trafik . Pertandingan berbentuk liga ini dijalankan dengan penuh bersemangat dan penuh semangat kesukanan dan berkumpulan. Acara keseluruhan telah dimenangi oleh kumpulan Trafik diikuti dengan Marin dan SB. 
Banner program kali ini

hujan dan lantai licin bukan penghalang

ahli kumpulan Narkotik wanita

para junior berbaju merah

bakat terpendam

bola jaring

saat menjaringkan gol


selepas perlawanan




bola tampar pada waktu petangnya
Semoga dengan adanya aktiviti seperti ini , ukhuwah antara ahli Kor SUKSIS akan lebih rapat . Kami para senior juga berharap junior akan tetap meneruskan aktiviti sebegini apabila kami sudah ditauliahkan nanti .
InsyaALLAH :)

No comments: